BMW R 1200 GS Adventure

Cena: 70 370 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
BMW
Model
R 1200 GS Adventure
Nazwa modelu
R 1200 GS Adventure
Typ motocykla
enduro
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
1170
Moc [KM]
125
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
wał kardana
Liczba miejsc
2
Spalanie
90 km/h - 4.6 l/100 km, 120 km/h - 6.1 l/100 km

Lubisz dalekie podróże? Również na trudnych drogach, po kamienistych szlakach gdzieś w dziczy? Asfalt, teren, kamienie i piasek: właśnie tym wyzwaniom pragnie sprostać nowy BMW R 1200 GS Adventure. Maszyna dla wszystkich chcących sprawdzić swoje granice i wykroczyć poza nie. Przedstawiając to zwięźle: Motocykl dla ludzi szukających prawdziwej przygody, którzy nie chcą przegapić w jej trakcie znacznej części radości z jazdy.

Pokonaj każdy typ terenu na enduro, które spełnia twoje praktyczne potrzeby. Dwa, standardowo wbudowane, tryby jazdy - "Deszcz" oraz "Droga" - są dostępne po naciśnięciu przycisku, oferując dwa zupełnie różnie, precyzyjnie dostosowane doznania z jazdy. To tak, jakby posiadać dwa motocykle w jednym. Dodatkowe tryby jazdy dostępne są jako wyposażenie opcjonalne. 30 litrów w zbiorniku paliwa, połączone ze zoptymalizowanym zużyciem paliwa uczyni cię nie do zatrzymania na drodze i poza nią, sprawiając, że niechciane postoje przejdą do historii. Dodatkowo standardowe wyposażenie zostało ulepszone, np. poprzez uwzględnienie komputera pokładowego. Umożliwia on idealną nawigację i dostarcza motocykliście użytecznych danych, takich jak poziom paliwa, prędkość i zużycie paliwa. To turystyczne enduro jest dopełnione przez nowy, zintegrowany schowek nad zbiornikiem, który pozwala na przechowywania małych przedmiotów w zasięgu ręki przez cały czas.

Legendarny, chłodzony cieczą, 2-cylindrowy silnik w układzie bokser dzięki 125 Nm momentowi obrotowemu i mocy 125 KM sprawia, że R 1200 GS Adeventure odpowiada dynamicznie na każdą sytuację.

R1200 GS Adventure charaktryzuje również niepowtarzalny design, dodatkowa poprawa wygody siedzenia, ochrona przed wiatrem i warunkami atmosferycznymi oraz jego muskularny wygląd. Jest dostępny w trzech wersjach kolorystycznych: matowy Olive, metaliczny matowy Racing Blue oraz Alpine White.

R 1200 GS Adventure. Zrób wrażenie. Wszędzie.

 

Silnik 
Rodzaj Chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm / 73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 92 kW (125KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,500 obr/min.
Stopień sprężania 12.5 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk do rury ssącej / cyfrowy sterownik silnika: BMS-X z systemem gazu elektronicznego (e-gas)
Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 3
Osiągi/Zużycie paliwa 
Prędkość maksymalna Powyżej 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 4.3 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.9 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa 95 (LO)
Instalacja elektryczna 
Alternator Alternator trójfazowy 510 W (moc znamionowa)
Akumulator Typ 12 V/11,8 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu 
Sprzęgło Hydrauliczne sprzęgło mokre
Skrzynia biegów Sześciobiegowa z uzębieniem skośnym
Napęd Wał Kardana
Zawieszenie/Hamulce 
Rama Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła BMW Motorrad Telelever, średnica rury nośnej 37 mm, centralna kolumna resorująca
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Skok zawieszenia przód/tył 210 mm / 220 mm
Rozstaw kół 1510 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 92,7 mm
Kąt nachylenia główki ramy 65,5°
Koła Koła szprychowe
Rozmiar obręczy, przód 3.00 x 19"
Rozmiar obręczy, tył 4.50 x 17"
Opony, przód 120/70 R 19
Opony, tył 170/60 R 17
Hamulce, przód Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 305 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulce, tył Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
ABS Zintegrowany/półzintegrowany, wyłączalny, montowany standardowo
ASC Standordowano montowany sytem kontroli trakcji ASC (Automatic Stability Control), 2 tryby jazdy (Road oraz Rain)
Reflektory LED Reflektor LED oraz reflektor LED z dodatkowym światłem do jazdy dziennej *WD
Wymiary/masy 
Długość 2255 mm
Szerokość (z lusterkami) 980 mm
Wysokość (bez lusterek) 1450 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 890 / 910 mm
Długość łuku krokowego na pusto 1950 / 1990 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 260 kg
Dopuszczalna masa całkowita 480 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 220 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 30.0 l
Rezerwa paliwa Około 4.0 l
 
* Wyposażenie dodatkowe.
1) Zgodnie z dyrektywą 93/93/WE ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany co najmniej w 90 procentach efektywnej pojemności zbiornika paliwa.
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.