BMW R 1200 R

Cena: 54 500 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
BMW
Model
R 1200 R
Nazwa modelu
R 1200 R
Typ motocykla
naked bike
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
1170
Moc [KM]
125
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
wał kardana
Liczba miejsc
2
Spalanie
90 km/h - 3,9 l/100 km, 120 km/h - 5.4 l/100 km

Od projektu koncepcyjnego do nowego R 1200 R.
Nowy R 1200 R to świadectwo naszych czasów jeżeli chodzi o estetykę, osiągi oraz design. Gdy nasi projektanci przedstawiali swoją wizję BMW Concept Roadster, ten motocykl był dla nich największym źródłem inspiracji. Nie było to zaskoczeniem - w końcu nowy R 1200 R to mocarny wszechstronny motocykl, który w całkowicie nowy sposób łączy wygodę, zamiłowanie do sportu i wygląd.

Przełomowy design.
Zwarty, prężny, muskularny - nowy projekt motocykla wyraźnie odróżnia go od poprzednika. Teleskopowy widelec typu upside down wzorowany na S 1000 RR nie tylko nadaje temu mocarzowi odpowiedni wygląd, ale również zapewnia stabilność i precyzyjne sterowanie. Z ostro zarysowani liniami zbiornika paliwa i płynnym przejściem siedzenia ku tyłowi, motocykl uzyskał wygląd, który idealnie pasuje to tego jak nim się jeździ..

Indywidualny styl.
Po raz pierwszy nowy R 1200 R jest dostępny nie tylko w podstawowej kolorystyce, ale również w dwóch dodatkowych wariantach malowania. Dzięki temu jego wygląd jeszcze bardziej może odpowiadać indywidualnym preferencjom motocyklisty.Klasyczny, ponadczasowy Cordoba blue, atletyczny Light white z osłoną silnika w kolorze nadwozia i ramą w rzucającym się w oczy kolorze Racing red abo też ekskluzywny metaliczny Thunder grey ze złotym widelcem (dostępny tylko z opcją Dynamic ESA).

Najnowocześniejsza technologia.
R 1200 R wyprzedza swoje czasy również pod względem technologicznym. 125 koni mechanicznych mocy zapewnia znakomity napęd nowemu R 1200 R. O skuteczne dostarczenie tej mocy na drogę dbają odpowiednie tryby jazdy dostępne za naciśnięciem przycisku oraz dostępna opcjonalnie kontrola trakcji (DTC). Wszystko znajduje się całkowicie pod kontrolą motocyklisty i w zasięgu jego wzroku dzięki przeprojektowanej i powiększonej tablicy przyrządów. Osadzona jest ona w kokpicie na półce wykonanej z wysokiej jakości aluminium.

Wyjątkowa indywidualność.
Lista wyposażenia dostępnego dla R 1200 R jest niezwykle imponująca: torba na zbiornik paliwa, nawigacja BMW Navigator V oraz cztery różne przednie szyby stanowią idealne przygotowanie na dużą wyprawę. Najnowsza generacja opcjonalnego zawieszenia Dynamic ESA dodatkowo zwiększa dynamikę jazdy R 1200 R. Innowacyjne funkcje takie jak przygotowanie pod jednostkę nawigacji z multikontrolerem, Shift Assistant Pro (asystent zmiany biegów) czy Keyless Ride (system kluczyka zbliżeniowego) zmieniają sportowy roadster w motocykl prawdziwie wszechstronny. Do tego dochodzi jeszcze wiele drobnych detali takich jak frezowane dźwignie i podnóżki oraz gmole wykonane ze stali o powierzchni przygotowanej elektrochemicznie, które tworzą idealną równowagę pomiędzy tuningiem funkcjonalnym a optyczną personalizacją

Rewolucja Roadstera właśnie się zaczyna.

Silnik 
Rodzaj Chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm/73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,500 obr/min.
Stopień sprężania 12.5 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk do rury ssącej / cyfrowy sterownik silnika: BMS-X z systemem gazu elektronicznego (e-gas)
Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 3
Osiągi/Zużycie paliwa 
Prędkość maksymalna Powyżej 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 3,9 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.4 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa 95 (LO)
Instalacja elektryczna 
Alternator Alternator trójfazowy 508 W (moc znamionowa)
Akumulator Typ 12 V/12 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu 
Sprzęgło Hydrauliczne sprzęgło mokre
Skrzynia biegów Sześciobiegowa z uzębieniem skośnym
Napęd Wał Kardana
Zawieszenie/Hamulce 
Rama Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down, średnica 46 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Skok zawieszenia przód/tył 140 mm / 140 mm
Rozstaw kół 1.515 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 125,6 mm
Kąt nachylenia główki ramy 62,3°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3,50 x 17"
Rozmiar obręczy, tył 5.50 x 17"
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 180/55 ZR 17
Hamulce, przód Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulce, tył Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
ABS BMW Motorrad Integral ABS (półzintegrowany), odłączalny
Wymiary/masy 
Długość 2165 mm
Wysokość (bez lusterek) 1300 mm
Szerokość (z lusterkami) 880 mm
Wysokość siedzenia 790 mm (siedzenie niskie/wysokie: 760 / 820 mm)*
Długość łuku krokowego 1780 mm (siedzenie niskie/wysokie: 1720 / 1835 mm)*
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 18 l
Rezerwa paliwa Około 4.0 l
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 231 kg
Dopuszczalna masa całkowita 450 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 219 kg
 
1) Zgodnie z dyrektywą 93/93/WE ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany co najmniej w 90 procentach efektywnej pojemności zbiornika paliwa.
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.