BMW K 1600 GTL Exclusive

Cena: 125 700 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
BMW
Model
K 1600 GTL Exclusive
Nazwa modelu
K 1600 GTL Exclusive
Typ motocykla
turystyczny
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
1649
Moc [KM]
160
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
wał kardana
Liczba miejsc
2
Spalanie
90 km/h - 4,6 l/100 km, 120 km/h - 5,9 l/100 km

Podróżowanie all inclusive: K 1600 GTL Exclusive.
Połączenie dynamicznych osiągów i luksusu zawsze daje ekskluzywny i sensacyjny rezultat. BMW Motorrad prezentuje K 1600 GTL Exclusive – najwyższej klasy motocykl turystyczny, który podnosi technologię i stylistykę do granic możliwości. GTL spełnia wszystkie 6-cio cylindrowe marzenia.

Desing: idealnie wykonane dzieło sztuki.
"Exclusive" na pierwszy rzut oka: trzy warstwy lakieru nadają nadwoziu GTL Exclusive jakość i głębię, która nie ma sobie równych. Metaliczny kolor Mineral white płynnie przechodzi w metaliczny matowy kolor Magnesium, uzupełniony jest przez liczne powierzchnie wykończone chromem, siedzenia w pasujących kolorach oraz bogactwo innych szczegółów - GTL Exclusive z każdej strony promieniuje luksusem i potężnymi osiągami.

Technologia: tylko najlepsza
GTL Exclusive posiada potężny a jednocześnie pracujący jedwabiście gładko liniowy, 6-cylindrowy silnik. Jego wyjątkowość tkwi w szczegółach: Hill Start Control umożliwia ruszanie na wzniesieniach bez wysiłku, Keyless Ride automatycznie zwalnia blokadę kierownicy, zapłon, pokrywę zbiornika paliwa i system alarmowy gdy tylko kluczyk znajdzie się w odległości dwóch metrów od motocykla. Antena radia została zintegrowana niewidocznie z nadwoziem a inteligentne światła do jazdy dziennej z technologią LED zwiększają widoczność i bezpieczeństwo.

Wyposażenie: bez kompromisów.
Opcje wyposażenia przygotowane dla GTL Exclusive obejmują to, na co jest największy popyt wśród motocyklistów. Centralny zamek z systemem alarmowym oraz ogrzewane siedzenia z oparciem są w standardzie. ESA II, DTC, RDC, pomocnicze światła LED, ksenonowe światła adaptacyjne, drugie światło stopu oraz oświetlenie podłoża dołączone zostały aby zwiększyć komfort podróży. Funkcje komputera pokładowego BMW Pro zostały ulepszone, zaś osłona silnika została włączona do wyposażenia standardowego.
Oto K 1600 GTL.

Silnik 
Rodzaj Chłodzony olejem/cieczą 6-cylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory na cylinder
Średnica cylindra/skok tłoka 72mm / 67,5 mm
Pojemność 1,649 cm3
Moc znamionowa 118 kW przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 175 Nm przy 5,250 obr/min.
Stopień sprężania 12,2 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Wtrysk elektroniczny, cyfrowa elektronika silnika (BMS-X)
Kontrola emisji spalin Regulowany 3-drożny katalizator, zgodny z normą dotyczącą spalin EU-3
Osiągi/Zużycie paliwa 
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 4,6 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5,9 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, o minimalnej LO 95
Instalacja elektryczna 
Alternator Alternator trójfazowy 580 W
Akumulator Typ 12 V/19 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu 
Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów 6-biegowa, zmieniana nożnie z śrubowymi kołami zębatymi
Napęd Wał Kardana
Zawieszenie/Hamulce 
Rama Rama mostowa z aluminium, z zamontowanym silnikiem
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła BMW Motorrad Duolever; Rozpórka centralna
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła BMW Motorrad Paralever
Skok zawieszenia przód/tył 125mm/135mm
Rozstaw kół 1618 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 108,4 mm
Kąt nachylenia główki ramy 62,2°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17"
Rozmiar obręczy, tył 6.00 x 17"
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 190/55 ZR 17
Hamulce, przód Hamulec dwutarczowy, Średnica 320 mm, 4 przewody hamulcowe
Hamulce, tył Hamulec jednotarczowy, Średnica 320 mm, dwa przewody hamulcowe w stalowym oplocie
ABS BMW Motorrad Integral ABS (częściowo zintegrowany)
Wymiary/masy 
Długość 2,489mm
Szerokość (z lusterkami) 1,000 mm
Wysokość (bez lusterek) 1,465 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 750/800 mm
Długość łuku krokowego na pusto 1,720/1,810 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 360 kg
Masa sucha 2) -
Dopuszczalna masa całkowita 540 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 196 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 26,5 l
Rezerwa paliwa Około 4,0 l
 
1) Zgodnie z dyrektywą 93/93/WE ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany co najmniej w 90 procentach efektywnej pojemności zbiornika paliwa.
2) Masa własna bez płynów eksloatacyjnych.
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.