BMW R 1200 RS

Cena: 57 800 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
BMW
Model
R 1200 RS
Nazwa modelu
R 1200 RS
Typ motocykla
sportowy
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
1170
Moc [KM]
125
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
wał kardana
Liczba miejsc
2
Spalanie
90 km/h 4.1 l/100 km, 120 km/h 5.5 l/100 km

Sportowa turystka otrzymuje nowy wizerunek.
Dynamiczna jazda połączona z możliwościami turystycznymi na najwyższym poziomie: oto właśnie R 1200 RS. Sportowo turystyczny motocykl, ze swoim potężnym silnikiem i stabilnym zawieszeniem, oferuje więcej niż tylko ogromną radość z jazdy. Dzięki wygodnej, sportowej pozycji i idealnej ochronie przed wiatrem i warunkami pogodowymi motocykl dostarcza całkowicie nowych odczuć podczas szybkiej turystycznej jazdy na drogach publicznych.

Osiągi i design razem.
Nowoczesne podejście do połączenia jazdy sportowej i turystyki widać również w wyglądzie, w postaci półowiewki z dwoma symetrycznymi reflektorami wywodzącymi się z dwóch generacji motocykla RR. Elegancko ukształtowana kierownica z sekcją wykonaną z kutego aluminium idealnie łączy funkcjonalność i ergonomię.

Szybki i elegancki towarzysz podróży.
Nowy motocykl sportowo turystyczny czerpie swoje osiągi z 92 kW (125 KM) dostarczanych przez chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser z dwoma wałkami rozrządu w głowicy i wałkiem wyrównoważającym. W celu zapewnienia stabilności na każdej wiejskiej drodze na wyposażeniu standardowym znajduje się wysoce aktywne, regulowane elektronicznie zawieszenie ASC (Automatic Stability Control) uzupełnione, również jako standard, o tryby jazdy "Deszcz" i "Droga", co pozwala maksymalnie cieszyć się wrażeniami z jazdy.

Wyposażenie i akcesoria stanowią idealne wykończenie.
Dostępny jest szeroki zakres wyposażenia opcjonalnego poczynając od mocowania kufrów i stelaży a kończąc na tempomacie i wygodnej opcji "Jazdy bez kluczyka". Nowe zestawy kufrów bocznych i praktyczny kufer centralny stanowią doskonałe wykończenie motocykla sportowo turystycznego: idealnie dopasowane do ergonomii oraz jak zawsze zintegrowane z ogólnym wyglądem motocykla umożliwiają podróżowanie z komfortem, którego normalnie nie kojarzy się z tą klasą motocykla.

Silnik 
Rodzaj Chłodzony cieczą/powietrzem, dwucylindrowy, czterosuwowy silnik typu bokser, dwa wałki rozrządu w głowicy, jeden wałek wyrównoważający
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm/73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 92 kW (125 KM) przy 7,750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 125 Nm przy 6,500 obr/min.
Stopień sprężania 12.5 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk do rury ssącej / cyfrowy sterownik silnika: BMS-X z systemem gazu elektronicznego (e-gas)
Kontrola emisji spalin Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 3
Osiągi/Zużycie paliwa 
Prędkość maksymalna Powyżej 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 4.1 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.5 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa 95 (LO)
Instalacja elektryczna 
Alternator Alternator trójfazowy 508 W (moc znamionowa)
Akumulator Typ 12 V/12 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu 
Sprzęgło Hydrauliczne sprzęgło mokre
Skrzynia biegów Sześciobiegowa z uzębieniem skośnym
Napęd Wał Kardana
Zawieszenie/Hamulce 
Rama Dwuczęściowa konstrukcja ramy, złożona z ramy głównej i przykręconej do niej ramy tylnej, silnik nośny
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down, średnica 45 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Jednoramienny wahacz z odlewu aluminiowego BMW Motorrad Paralever, kolumna resorująca WAD, płynna hydrauliczna regulacja napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem, regulacja tłumienia pokrętłem
Skok zawieszenia przód/tył 140 mm/140 mm
Rozstaw kół 1.527 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 122 mm
Kąt nachylenia główki ramy 62,3°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17"
Rozmiar obręczy, tył 5.50 x 17"
Opony, przód 120/70 ZR 17
Opony, tył 180/55 ZR 17
Hamulce, przód Dwutarczowe, tarcze pływające, średnica 320 mm, 4-tłoczkowe promieniowe zaciski hamulcowe
Hamulce, tył Jednotarczowe, średnica 276 mm, dwutłoczkowy zacisk pływający
ABS BMW Motorrad Integral ABS (półzintegrowany), odłączalny
Wymiary/masy 
Wysokość siedzenia 790 mm (siedzenie niskie/wysokie: 760 / 820 mm)*
Długość łuku krokowego 1780 mm (siedzenie niskie/wysokie: 1720 / 1835 mm)*
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 18 l
Rezerwa paliwa Około 4.0 l
Długość 2165 mm
Wysokość (bez lusterek) 1300 mm
Szerokość (z lusterkami) 880 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 231 kg
Dopuszczalna masa całkowita 450 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 219 kg
 
1) Zgodnie z dyrektywą 93/93/WE ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany co najmniej w 90 procentach efektywnej pojemności zbiornika paliwa.
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.