BMW R nineT Pure

Cena: 51 600 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
BMW
Model
R nineT Pure
Typ motocykla
cruiser chopper
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
1170
Moc [KM]
110
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
wał kardana
Liczba miejsc
2
Spalanie
5,3 l./100 km

BMW R nineT Pure. Czystość. Surowa forma. Chłodzony powietrzem.

BMW R nineT Pure będzie idealny dla wszystkich, którzy kochają klasyczną formę roadstera i poszukują doznań motocyklowych w czystej formie. Jego konstrukcja nawiązuje do lat 70-tych i 80-tych. Jednakże jego korzenie sięgają głębiej. Nawet pierwsze motocykle fabryki BMW były proste, o surowej formie i dynamiczne. W tamtym okresie, w roku 1923 dwucylindrowy silnik BMW o przeciwbieżnych tłokach był już sercem całej koncepcji. A jednocześnie nowy R nineT Pure oferuje całkiem sporo możliwości spersonalizowania swojego motocykla. Możesz zrealizować swoje marzenia: o swoim motocyklu i stylu życia. Jego korzenie dadzą się odczuć zarówno podczas jego modyfikacji jak i przy pełnym odkręceniu manetki gazu.

Zredukowany do tego co niezbędne.

Nowy R nineT Pure stylistyką nawiązuje do klasycznego roadstera. Wygląd przodu motocykla wyznacza okrągły reflektor przedni z chromowanym pierścieniem, lakierowaną obudową i nowy okrągły prędkościomierz. Proporcje ustala trzyczęściowa rama wraz z nowym widelcem teleskopowym o klasycznym wyglądzie. Element wsporczy: dwucylindrowy silnik przeciwbieżny, czekający na okazję do wydania swojego ryku. Sylwetkę dopełniają stalowy zbiornik paliwa i typowy wąski tył, nadając jej stylową i elegancją formę oraz zwinny i dodający pewności siebie wygląd - a wszystko to na rzucających się w oczach odlewanych pięcioramiennych kołach. Jednakże maksymalnie odarta z akcesoriów stylistyka nie m nic wspólnego z ulotną modą na wygląd retro. R nineT jest raczej propozycją, która pozwala klientom w pełni dostosować motocykl do siebie: doposażyć go, zmodyfikować go, zaprojektować go - nie tylko swój pojazd, ale również siebie. Podstawy motocykla: sprawdzona koncepcja oraz oczywiście standardowa jakość tożsama z marką BMW Motorrad.

Sprawdzony dwucylindrowy silnik przeciwbieżny jako serce całkowicie zindywidualizowanego pojazdu.

Silnik i instalacja elektryczna w R nineT Pure to te, które zdążyły już rozbudzić emocje wśród fanów R nineT. Chłodzony powietrzem i olejem dwucylindrowy silnik w układzie przeciwbieżnym oferujący 110 KM (81 kW) mocy oferuje wyśmienite, żywe wrażenia z jazdy i dotrzymuje obietnic - typowe dla dwucylindrowca. Układ wydechowy 2-w-1 z typowym dla roadstera wyglądem podkreśla pełną świadomość stylu swoim pełnym brzmieniem. Dzięki dostępnemu w standardzie układowi ABS i opcjonalnemu systemowi ASC to źródło mocy można bezpiecznie wyprowadzić na ulice.

Stylowy i pełny pewności siebie.

R nineT Pure pozwoli Ci zrealizować swoje marzenia o w pełni indywidualnym motocyklu. Całkowicie według Twoich pomysłów. Stwórz motocykl dla siebie - zgodnie ze swoim stylem. Dzięki względnie niskiemu ustawieniu siedzenia motocykl nadaje się dla kierowców o różnej budowie ciała. Dodatkowo R nineT Pure można jeszcze bardziej obniżyć za pomocą fabrycznej opcji obniżonego siedzenia. Głębokie, wąskie czy mocno wyściełane siedzisko - będziesz mógł jechać w sposób właściwy roadsterom - pełen pewności siebie, niedwuznaczności i nieomylności.

Stworzony według Twoich pomysłów.

Jesteś tym, czym jeździsz. Motocykl R nineT Pure jest odzwierciedleniem Twojego gustu i kreatywności. Na przykład, podobnie jak w R nineT ramę tylnego siedzenia można zdemontować. Tylko jeśli chcesz przyciągać sobą całą uwagę. Oryginalne akcesoria BMW Motorrad oraz akcesoria opcjonalne BMW Motorrad pozwalają na dalszą personalizację swojego motocykla. Stalowy zbiornik paliwa możesz zamienić na aluminiowy, posiadający lub nie szlifowane linie spoin łączących. Możesz także wybrać szprychowane koła najwyższej klasy w miejsce kół odlewanych - zapewni to klasyczną, stylową sylwetkę. A dzięki specjalnie wyprodukowanym częściom dodatkowym – takim jak nowe obrabiane maszynowo części – R nineT Pure daje Ci pełnię wyboru.

 

 

BMW R nineT Pure

Silnik 
Rodzaj Chłodzony powietrzem/olejem czterosuwowy silnik typu Boxer, dwa wałki rozrządu, cztery promieniście ułożone zawory na cylinder, centralnie montowany wałek wyrównawczy
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm x 73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 81 kW (110 KM) przy 7750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 116 Nm przy 6000 obr/min.
Stopień sprężania 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
Norma emisji spalin 3-drożny katalizator o obiegu zamkniętym, spełnia normę emisji EU-4
Osiągi/Zużycie paliwa 
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5,3 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, liczba oktanowa 95-98 (podane osiągi przy LO 98)
Instalacja elektryczna 
Alternator Alternator trójfazowy 720 W
Akumulator Typ 12 V/14 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu 
Sprzęgło Sprzędło jednotarczowe, suche, hydrauliczne
Skrzynia biegów Sześciostopniowa skrzynia biegów o stałym zazębieniu, śrubowe koła zębate
Napęd Wał napędowy
Zawieszenie/Hamulce 
Rama Trzy-częściowa rama składająca się z jednej przedniej i dwóch tylnych części, silnik i skrzynia biegów jako element przenoszący obciążenie, odczepiana rama siedzenia pasażera do jazdy w pojedynkę.
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, średnica 43 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewane z aluminium jednoczęściowy widelec z wahaczem BMW Motorrad Paralever; Rozpórka centralna, wstępne napięcie ustawiane bezstopniowo za pomocą klucza hakowego, ustawiane tłumienie siły dobicia
Skok zawieszenia przód/tył 125 mm/120 mm
Rozstaw kół 1493 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 105 mm
Kąt nachylenia główki ramy 63,4°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3,50 x 17″
Rozmiar obręczy, tył 5,50 x 17″
Opony, przód 120/70 R 17
Opony, tył 180/55 R 17
Hamulce, przód Dwie tarcze, średnica 320 mm, zaciski 4-tłoczkowe
Hamulce, tył Jednotarczowe, z pływającym, dwutłoczkowym zaciskiem; średnica tarczy 265 mm
ABS BMW Motorrad ABS w standardzie
Wymiary/masy 
Długość 2105 mm
Szerokość (z lusterkami) 900 mm
Wysokość (bez lusterek) 1240 mm
Wysokość siedzenia 805 mm
Długość łuku krokowego 1750 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 219 kg
Dopuszczalna masa całkowita 430 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 211 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 17 l
Rezerwa paliwa Około 3,5 l
Wyposażenie 
Wyposażenie standardowe BMW Motorrad ABS, Rama siedzenia pasażera łatwa w demontażu, nowy prędkościomierz z wielofunkcyjnym wyświetlaczem, Regulowane dźwignie sprzęgła i hamulca, Gniazdko
Opcje dodatkowe Aluminiowy zbiornik paliwa, Aluminiowy zbiornik paliwa ze spoiną, Podgrzewane manetki, Kontrola trakcji ASC, Kierunkowskazy LED, Koła szprychowe
 
1) Zgodnie z dyrektywą 93/93/WE ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany co najmniej w 90 procentach efektywnej pojemności zbiornika paliwa.
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.