Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak

Cena: 109 900 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
Ducati
Model
Multistrada 1200 Pikes Peak
Typ motocykla
sportowo turystyczny
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
1198
Moc [KM]
160
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
łańcuch
Liczba miejsc
2
Kolor producenta
Czerwono-Biały

W HOŁDZIE SERII WYGRANYCH W KULTOWYM WYŚCIGU PIKES PEAK

Gotów do podjęcia najtrudniejszych wyzwań? Nowe Ducati Multistrada 1200 Pikes Peak w wyścigowej szacie może

poszczycić się najlepszymi osiągami oraz w pełni regulowanym przednim zawieszeniem Öhlins i najbardziej zaawansowanym

tylnym amortyzatorem TTX36. Superlekkie elementy z włókna węglowego oraz homologowany układ wydechowy

Ducati Performance przygotowany przez Termignoni, podkreślają wyjątkowy sportowy charakter motocykla.

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE MOTOCYKLA:

- 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
- Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
- Ride by Wire
- Ducati Wheelie Control
- System bezkluczykowy (Hands-free)
- Kolorowy panel wskaźników TFT
- Tempomat (ECC)
- Podświetlane przełączniki na kierownicy
- Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
- Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
- Homologowany układ wydechowy Ducati Performance by Termignoni
- Wysokiej klasy zawieszenie Öhlins
- Czerwone aplikacje na siedzeniu i felgach
- Części z włókna węglowego: niska szyba (dodatkowo do standardowej), przedni błotnik, panele boczne, osłona

przedniej części zbiornika

Przygotowany do systemu antykradzieżowego.

 

SILNIK

 
Typ Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność 1198,4 cm3
Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
Moc maksymalna 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
Maks. moment obrotowy 136 Nm przy 7500 obr/min

PRZENIESIENIE NAPĘDU

 
Skrzynia biegów 6-biegowa
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

PODWOZIE

 
Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przednie 48 mm widelec Öhlins upside down z pełną regulacją, powlekany DLC (Dimond Like Carbon)
Opona przednia Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Öhlins TTX36. Jednoramienny wahacz aluminiowy
Opona tylna Pirelli Scorpion Trail II 190/55 ZR17
Skok koła (przód - tył) 170 mm - 170 mm
Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS

WYMIARY I WAGA

 
Masa "sucha" 208 kg
Masa własna (z płynami) 231 kg
Wysokość siedzenia Z regulacją: 825 - 845 mm
Rozstaw osi 1529 mm
Pojemność zbiornika paliwa 20 l
Ilość miejsc Dwuosobowy

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

 
  4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
  Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
  Ride by Wire
  Ducati Wheelie Control
  System bezkluczykowy (Hands-free)
  Kolorowy panel wskaźników TFT
  Tempomat (ECC)
  Podświetlane przełączniki na kierownicy
  Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
  Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
  Homologowany układ wydechowy Ducati Performance by Termignoni
  Wysokiej klasy zawieszenie Öhlins
  Czerwone aplikacje na siedzeniu i felgach
  Części z włókna węglowego: niska szyba (dodatkowo do j), przedni błotnik, panele boczne, osłona przedniej części zbiornika
  Przygotowany do systemu antykradzieżowego

INTERWAŁY PRZEGLĄDOWE

 
  15 000 km lub 12 miesięcy

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJE

 
  Zużycie paliwa 4,9 l/100 km - CO2 = 115 g/km; Euro 4
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.