BMW F 800 GS

Cena: 45 200 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
BMW
Model
F 800 GS
Nazwa modelu
F 800 GS
Typ motocykla
funbike
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
798
Moc [KM]
85
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
łańcuch
Liczba miejsc
2
Spalanie
90 km/h - 3.8 l/100 km, 120 km/h - 5.2 l/100 km

F 800 GS: Teren i droga nigdy nie były tak blisko siebie.

Wyzwania? Tak! Kompromisy? Nie!
Oto motto udoskonalonego F 800 GS – najbardziej sportowego członka wielkiej rodziny GS. Ten motocykl kontynuuje wieloletnią historię sukcesu modelu, zapewniając imponującą wszechstronność zarówno na drodze, jak i w terenie: to doskonała uniwersalna maszyna enduro o sportowych genach.

Znaczącą przemianę przeszła w szczególności przednia część nadwozia: nowe wykończenie zbiornika paliwa, wlot powietrza, górny błotnik i nowa szyba przednia nadają wyglądowi motocykla jeszcze większej dynamiki, odzwierciedlając terenową stronę charakteru F 800 GS. Od teraz również w F 800 GS jest teraz dostępna opcja obniżania zawieszenia. Dzięki niej, w połączeniu z obniżonym siedziskiem, kanapa może mieć teraz wysokość 820 mm - idealną dla niższych motocyklistów, w tym pań.

Natomiast systemy ABS (w standardzie*) oraz opcjonalne ESA (elektroniczna regulacja zawieszenia) i kontola trakcji ASC zapewniają znany motocyklistom wysoki poziom komfortu i koniecznego bezpieczeństwa.

F 800 GS dostępny jest w trzech ekscytujących wariantach kolorystycznych: brąz Kalamata metalik, biały Alpine White 3 i niebieski Cordoba Blue. Ten „twardy” i nowoczesny motocykl o sportowej, dynamicznej charakterystyce to maszyna gwarantująca coś dobrego dla każdego motocyklisty.

F 800 GS: Drogi i bezdroża nigdy wcześniej nie były sobie tak bliskie.

* Od modeli z rocznika 2013.

Dowiedz się wszystkiego o nowym wyglądzie i cechach F 800 GS.

Design

Wysokiej jakości design
Nowa osłona chłodnicy o galwanizowanej powierzchni zwiększa wizualny urok F 800 GS, podkreślając powiązania z R 1200 GS i sprawiając że wygląda on teraz bardziej potężnie. To samo dotyczy wysokiej jakości designu nowej osłony stacyjki kluczyka zapłonu oraz osłony baku. Detale, takie jak oznaczenie modelu GS o nowym szablonie oraz nowe dwukolorowe pokrowce siedzenie zapewniają jeszcze bardziej dynamiczny wygląd całego motocykla.

Silnik

Skręca łatwo.
Niezwykle wydajny, chłodzony wodą dwucylindrowy, czterosuwowy silnik o mocy 63 kW (85 KM) oraz momencie obrotowym 83 Nm zapewnia całkowicie wystarczającą radość z jazdy - na drodze i w terenie. Dla posiadaczy prawa jazdy kategorii A2 dostępna jest również wersja o mocy ograniczonej do 35 kW (48 KM). Dzięki temu również oni mogą czerpać radość z jazdy prawdziwym GSem.

Bezpieczeństwo.

ABS, ASC i ESA.
Klasyczny układ ABS BMW Motorrad pojawia się na wyposażeniu standardowym. Dostępny jako wyposażenie dodatkowe układ kontroli trakcji ASC (Automatyczna Kontrola Stabilności) dodatkowo zwiększa bezpieczeństwo. W zależności od warunków drogowych ASC ogranicza moment obrotowy silnika tym samym zwiększając znacząco aktywne bezpieczeństwo w sytuacjach granicznych. Zarówno układ ABS i ASC mogą być oczywiście wyłączone na czas jazdy w terenie. Układ ESA (Elektroniczna Regulacja Zawieszenia), który obejmuje tryby jazdy Comfort, Normal oraz Sport nie tylko zwiększa wygodę ale również podnosi bezpieczeństwo jazdy.

Wysokość siedzenia

Siedzenie odpowiednie dla kierowcy.
Aby zapewnić każdemu kierowcy maksymalną radość z F 800 GS dostępny jest szereg możliwości indywidualnego dostosowania wysokości siedzenia. Do wyboru są 4 różne siedzenia oraz opcjonalna nisko zawieszona wersja, co daje w sumie 5 różnych wysokości siedzenia w przedziale od 756 mm do 860 mm.

Style

Więcej indywidualności.
Dzięki dwóm wersjom stylistycznym, nowy F 800 GS może zostać dostosowany do Twoich osobistych preferencji. Wersje stylistycznie nie dotyczą tylko projektu kolorów, ale również dużych ochraniaczy dłoni, które montowane są w fabryce. Dzięki rozległej gamie akcesoriów F 800 GS może zostać dostosowany jeszcze bardziej.

Styl 1
•Kolor: Jednolity kolor Light white
•Kolor ramy: Jednolity kolor Racing red
•Kolor amortyzatora: Red
•Kolor siedzenia: Grey / black
•Akcesoria: Duże ochraniacze dłoni z osłonami

Basic
•Kolor: Racing blue metallic matte
•Kolor ramy: Agate grey metallic matte
•Kolor amortyzatora: White
•Kolor siedzenia: Grey / black

Styl 2:
•Kolor: Black storm metallic
•Agate grey metallic matte
•Kolor amortyzatora: White
•Kolor siedzenia: Grey / black
•Akcesoria: Duże osłony dłoni z dodatkowymi nakładkami, przyciemniona szyba, kierunkowskazy LED

 

 
Silnik 
Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową
Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
Pojemność 798 cm3
Moc znamionowa 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 61 kW (83 KM) przy 7,500 obr/min.)
Maks. moment obrotowy 83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja 91 RON: 81 Nm przy 5,750 obr/min.)
Stopień sprężania 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/System sterujący silnikiem BMW, zapłon twin-spark
Kontrola emisji spalin Trójdrożny katalizator z zamkniętym obiegiem, zgodny ze standardem EU-3
Osiągi/Zużycie paliwa 
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 3.8 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.2 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, o minimalnej LO 95
Instalacja elektryczna 
Alternator Alternator trójfazowy 400 W
Akumulator Typ 12 V/14 Ah
Przeniesienie napędu 
Sprzęgło Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła
Zawieszenie/Hamulce 
Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 41 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
Skok zawieszenia przód/tył 230 mm/215 mm
Rozstaw kół 1578 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 117 mm
Kąt nachylenia główki ramy 64°
Koła szprychowe
Rozmiar obręczy, przód 2.15 x 21"
Rozmiar obręczy, tył 4.25 x 17"
Opony, przód 90/90 - 21 54V
Opony, tył 150/70 - 17 69V
Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
ABS Jako opcjonalne wyposażenie dodatkowe: System ABS BMW Motorrad (wyłączany)
Wymiary/masy 
Długość 2320 mm
Szerokość (z lusterkami) 945 mm
Wysokość (bez lusterek) 1350 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 880 mm (obniżone zawieszenie 850 mm)
Długość łuku krokowego na pusto 1940 mm (obniżone zawieszenie 1900 mm)
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 207 kg
Masa sucha 2) 185 kg
Dopuszczalna masa całkowita 443 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 236 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 16.0 l
Rezerwa paliwa Około 4.0 l
 
1) Zgodnie z dyrektywą 93/93/WE ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany co najmniej w 90 procentach efektywnej pojemności zbiornika paliwa.
2) Masa własna bez płynów eksloatacyjnych.
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.