BMW F 800 GS Adventure

Cena: 49 900 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
BMW
Model
F 800 GS Adventure
Nazwa modelu
F 800 GS Adventure
Typ motocykla
enduro
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
798
Moc [KM]
85
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
łańcuch
Liczba miejsc
2
Spalanie
90 km/h - 4.3 l/100 km, 120 km/h - 5.7 l/100 km

Przygoda: Nieograniczona
Nie ważne dokąd podróżujesz, nie ważne po jakim terenie -
z F 800 GS Adventure poradzisz sobie z każdą przygodą. To turystyczne enduro zostało stworzone dla prawdziwych globtroterów, dla których żaden cel nie jest zbyt odległy, chcących podbić świat poza utartymi ścieżkami. F 800 GS Adventure: niezawodny i wytrzymały towarzysz nieograniczonej przygody.

Moc: Bezkompromisowa
Napędzany przez potężny 2-cylindrowy silnik rzędowy w układzie twin o mocy 63 kW (85 KM) F 800 GS Adventure pomoże ci z łatwością zostawić cywilizację za sobą. Z 83 Nm momentu obrotowego to enduro posiada wystarczające rezerwy mocy do pokonania nawet najtrudniejszych wyzwań terenowych z doskonałą pewnością. Dzięki 24-litrowemu zbiornikowi i zużyciu paliwa na poziomie 4,3l przy 90 km/h może przebyć odległość, przy których baki innych już wyschły.

Kontrola: Bezwarunkowa
Zarówno na wydmach piaskowych, przełęczach górskich jak i przeprawach rzecznych, nowy F 800 GS Adventure sprosta każdemu zadaniu jakie może napotkać w odległych miejscach. Jego rdzeniem jest odporna na skręcanie rama rurowa ze stali ze skokiem amortyzatora 230 mm z przodu i 215 mm z tyłu. Jeździec wspomagany jest elektronicznie przez "tryb enduro", który optymalizuje reakcję zawieszenia na luźnych nawierzchniach. ABS znajduje się oczywiście w standardzie.

Charakter: Niezrównany
F 800 GS Adventure jest prawdziwym obieżyświatem z wysoką przednią szybę oraz połączonym ochraniaczem zbiornika paliwa i mocowaniami kufrów. Pomimo jego efektownych paneli bocznych oraz większego zbiornika paliwa, charakterystyczna sylwetka czyni F 800 GS Adventure wyrazistym członkiem rodziny GS. Motocykl ten dąży do podboju świata zarówno w matowym kolorze Sandrover jak i dynamicznym Red Racing.

Silnik 
Rodzaj Chłodzony cieczą, dwucylindrowy 4-suwowy, czterozaworowy, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy, układ smarujący z suchą miską olejową
Średnica cylindra/skok tłoka 82 mm x 75.6 mm
Pojemność 798 cm3
Moc znamionowa 63 kW (85 KM) przy 7,500 obr/min (opcjonalnie wersja: 35 kW (48 KM) przy 7,000 obr/min.)
Maks. moment obrotowy 83 Nm przy 5,750 obr/min (opcjonalnie wersja: 63 Nm przy 4,000 obr/min.)
Stopień sprężania 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/System sterujący silnikiem BMW, zapłon twin-spark
Kontrola emisji spalin Trójdrożny katalizator z zamkniętym obiegiem, zgodny ze standardem EU-3
Osiągi/Zużycie paliwa 
Prędkość maksymalna 193 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 4,3 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.7 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, o minimalnej LO 95
Instalacja elektryczna 
Alternator Alternator trójfazowy 400 W
Akumulator Typ 12 V/14 Ah
Przeniesienie napędu 
Sprzęgło Wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów 6-stopniowa z kołami zębatymi o stałym zazębieniu zintegrowana ze skrzynią korbową
Napęd Zamknięty łańcuch O-ring z amortyzatorem wstrząsów w piaście tylnego koła
Zawieszenie/Hamulce 
Rama Rurowa rama przestrzenna z silnikiem przenoszącym obciążenie
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy Upside-down, średnica 43 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewany wahacz aluminiowy z tłumieniem progresywne,z regulacją napięcia wstępnego sprężyny pokrętłem. Regulowane tłumienie odbicia.
Skok zawieszenia przód/tył 230 mm/215 mm
Rozstaw kół 1578 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 117 mm
Kąt nachylenia główki ramy 64°
Koła szprychowe
Rozmiar obręczy, przód 2.15 x 21"
Rozmiar obręczy, tył 4.25 x 17"
Opony, przód 90/90 - 21 54V
Opony, tył 150/70 - 17 69V
Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 265 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
ABS System ABS BMW Motorrad
Wymiary/masy 
Długość 2305 mm
Szerokość (z lusterkami) 925 mm
Wysokość (bez lusterek) 1450 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 890 mm (obniżone zawieszenie 860 mm)
Długość łuku krokowego na pusto 1960 mm (obniżone zawieszenie 1920 mm)
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 229 kg
Masa sucha 2) - kg
Dopuszczalna masa całkowita 454 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 225 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 24.0 l
Rezerwa paliwa Około 4.0 l
 
1) Zgodnie z dyrektywą 93/93/WE ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany co najmniej w 90 procentach efektywnej pojemności zbiornika paliwa.
2) Masa własna bez płynów eksloatacyjnych.
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.