BMW G 310 R

Cena: 19 800 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
BMW
Model
G 310 R
Nazwa modelu
G 310 R
Typ motocykla
naked bike
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
313
Moc [KM]
34
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
łańcuch
Liczba miejsc
2
Spalanie
100 km - 3,3 l

Intensywne doznania z jazdy.
BMW G 310 R jest kwintesencją przyjemności z jazdy. Został on zbudowany do jazdy w pulsujących miastach dla wszystkich, którzy po prostu kochają jazdę motocyklem. Jest on bardzo zwrotny i łatwo się prowadzi, a jednocześnie wykazuje sportowy charakter. Zarówno niscy jak i wysocy kierowcy poczują się na BMW G 310 R jak w domu. Mimo że jest lekki, dzięki silnikowi 313 cm3 jest naprawdę zwinny. Ten nowy model zabierze Cię bezpiecznie i sprawnie do pracy, do miejsca spotkania lub pozwoli wyzwolić się z miasta. G 310 R to prawdziwy motocykl marki BMW, wyposażony w silnik o zmniejszonej pojemności. Doskonałe własności jezdne, perfekcyjne wykonanie i nadzwyczajna technologia - to wszystko składa się na intensywne doznania z jazdy.

Dobre geny. Świetny wygląd.
Dobry wygląd jest nieodzownie związany z rodziną, a G 310 R w widoczny sposób nosi w sobie geny S 1000 R. Sportowa owiewka przednia ze światłem przednim o dużej mocy, zbiornik paliwa z dynamicznymi elementami wykończenia i typowe proporcje roadstera sprawiają, że motocykl na ulicy łatwo zwróci na siebie uwagę. Dzięki dynamicznej formie przodu motocykla i wyróżniającemu się tyłowi G 310 R sprawia wrażenie lekkości, a jednocześnie nie kryje drzemiącej w nim mocy. Krótkie siedzenie podkreśla w tylnej części dynamiczność roadstera i nadaje motocyklowi sportowy wygląd, zwłaszcza gdy wybierzemy biały lakier. Widelec z goleniami anodowanymi na złoto i zaciski hamulcowe akcentują wysoką jakość wykonania pojazdu.

Jeszcze jednym interesującym detalem jest precyzyjnie wykonany aluminiowy wahacz. Wycięcia i wybrania zapewniają lekkość, a prętowe wsporniki zapewniają stabilność. Dzięki szerokim oponom motocykl właściwie przylega do drogi i gwarantuje przyjemność z jazdy.

Lekki, mocny i zwrotny.
Również pod względem technicznym G 310 R nie zostaje w tyle. Jest wręcz przeciwnie: wyrafinowana budowa sprawia, że to inni podążają za Tobą. Pomoże w tym między innymi jednocylindrowy, czterosuwowy silnik o pojemności 313 cm3. Nietypowe pochylenie cylindra do tyłu oraz głowica przekręcona o 180° pozwoliły obniżyć i przesunąć środek ciężkości w kierunku przedniego koła. Z tego powodu G 310 R jest zwinniejszy i łatwiejszy do opanowania. Umieszczony niżej i wydłużony wahacz dodatkowo poprawia stabilność bez niepotrzebnego zwiększania rozstawu osi. Żaden motocykl BMW od roku 2013 nie obył się bez tego układu: ABS montowany w standardzie. Jest on zamontowany również w G 310 R i dba on o bezpieczeństwo na każdej przejażdżce. świetny wygląd, mocny napęd oraz masa po zatankowaniu poniżej 160 kg sprawią, że dzięki G 310 R każdy pokocha jazdę motocyklem.

Każdy chce nim jeździć.
Na G 310 R możesz poruszać się ulicami bez zbędnego stresu. Nawet wśród codziennego zgiełku wielkiego miasta możesz poruszać się bez obaw, gdyż kokpit motocykla jest wyposażony w dobrze rozłożone przyciski sterujące. Niezwykle ergonomiczna konfiguracja pozycji kierownicy, podnóżków i elementów sterujących przyczyniają się do najlepszych doznań z jazdy. G 310 R oferuje różne siedzenia dopasowane dla wszystkich kierowców, pozwalające zająć stabilną pozycję na motocyklu. A niezależnie od nawierzchni geometria podwozia oraz odpowiednie dostrojenie twardości sprężyn i tłumienia amortyzatorów czynią z niego zwinną maszynę do przemieszczania się po mieście. Niezależnie od tego, czy przebijasz się przez gęsty ruch uliczny, dojeżdżasz do pracy czy chcesz się wydostać z miasta przed weekendem - będziesz chciał, aby właśnie G 310 R był Twoim środkiem transportu!

 

Silnik 
Typ Chłodzony cieczą, jednocylindrowy silnik 4-suwowy, cztery zawory, dwa wałki rozrządu w głowicy, sucha miska olejowa
Średnica cylindra/skok tłoka 80 mm x 62,1 mm
Pojemność 313 cm3
Moc znamionowa 25 kW (34 KM) przy 9500 obr./min. (wersja ECE)
Maks. moment obrotowy 28 Nm przy 7500 obr./min.
Stopień sprężania 10,6 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk paliwa, BMS-E2
Kontrola emisji spalin Trójdrożny reaktor katalityczny pracujący w obiegu zamkniętym, normy emisji EU-4
Osiągi/Zużycie paliwa 
Prędkość maksymalna 145 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 3,3 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super, minimalna liczba oktanowa 95
Instalacja elektryczna 
Alternator Moc 330 W
Akumulator 12 V / 8 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu 
Sprzęgło Sprzęgło wielotarczowe mokre, sterowane mechanicznie
Skrzynia biegów Synchronizowana 6-biegowa skrzynia biegów umieszczona w obudowie silnika
Napęd Łańcuch uszczelniany o-ring z tłumieniem szarpnięć w piaście tylnego koła
Zawieszenie/Hamulce 
Rama Skręcana rama stalowa, silnik jako element nośny, w tylnej części rama z rur stalowych
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy „upside down”, O 41 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Przestrzenny odlewany wahacz aluminiowy, zamocowany bezpośrednio amortyzator centralny, regulacja naprężenia wstępnego sprężyny.
Skok zawieszenia przód/tył 140 mm / 131 mm
Rozstaw kół 1374 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 102,3 mm
Kąt nachylenia główki ramy 64,9°
Koła Aluminiowe odlewane koła
Rozmiar obręczy, przód 3,0 x 17
Rozmiar obręczy, tył 4,0 x 17
Opony, przód 110/70 R 17
Opony, tył 150/60 R 17
Hamulce, przód Tarczowy z jedną tarczą, średnica 300 mm, zacisk z czterema tłoczkami, mocowanie promieniowe
Hamulce, tył Tarczowy z jedną tarczą, średnica 240 mm, zacisk pływający jednotłoczkowy
ABS BMW Motorrad ABS
Wymiary/masy 
Długość 1988 mm
Szerokość (z lusterkami) 896 mm
Wysokość (bez lusterek) 1227 mm
Wysokość siedzenia, masa bez obciążenia 785 mm
Długość łuku krokowego na pusto 1785 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 158,5 kg
Masa sucha (2)  
Dopuszczalna masa całkowita 345 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 186,5 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 11 dm3
Rezerwa paliwa 1 dm3
 
1) Zgodnie z Dyrektywą 93/93/EWG obejmuje motocykl ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany do co najmniej 90% użytecznej pojemności zbiornika paliwa
2) Dane techniczne odnoszą się do masy nieobciążonego motocykla (DIN)
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.