BMW S 1000 R

Cena: 56 900 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
BMW
Model
S 1000 R
Nazwa modelu
S 1000 R
Typ motocykla
naked bike
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
999
Moc [KM]
160
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
łańcuch
Liczba miejsc
2
Spalanie
90 km/h 5.4 l/100 km, 120 km/h 5.6 l/100 km

Opanuj każdą drogę - na BMW S 1000 R.
Esencja motocykla Naked bike: maksymalizacja osiągów. 160 KM/118 kW, 112 Nm momentu obrotowego oraz stosunek mocy do masy wynoszący 1,29 kilogramów na KM - konkurencja znika w lusterku. Tak jak jego poprzednik z klasy superbike, S 1000 R stanowi punkt odniesienia w swoim segmencie.

Silnik: liniowa moc.
Wysoce wydajny, 4-ro cylindrowy silnik rzędowy wywodzi się z modelu S1000RR, ale został dodatkowo zoptymalizowany. Wynik: liniowe oddawanie momentu obrotowego dla równomiernego przyspieszania w całym zakresie obrotów silnika. Silnik S 1000 R ma moc 160 KM / 118 kW przy 11000 obr/min, zaś maksymalny moment obrotowy 112 Nm przy 9250 obr/min wywołuje uśmiech na twarzy motocyklisty przy każdym odkręceniu manetki.

Design: Gotowy do ataku.
Geny S 1000 R przykuwają uwagę od pierwszego spojrzenia: agresywny design: tył do góry/ nos w dół, wyróżniający się reflektor główny oraz charakterystyczne skrzela na owiewce dzięki którym "R" pokazuje zdecydowanie lżejsze oblicze. Wyrazisty design sprawia, że nawet na postoju S 1000 R w bezkompromisowy i oryginalny sposób demonstruję swoją moc, ściągając na siebie spojrzenia.

Pełna kontrola: Race ABS oraz ASC na wyposażeniu standardowym.
Miej moc zawsze pod kontrolą. S 1000 R wyposażony jest w standardowo w Race ABS i ASC (automatyczna kontrola stabilności). Ten duet zapewnia doskonałe przyspieszenie i hamowanie przy poziomie progowym. Układy mogą zostać włączone i wyłączone w trakcie jazdy, umożliwiając nieprzerwaną radość z jazdy.

Tryby jazdy: Wszechstronność.
Tryb "Rain" zapewnia łagodną reakcję przepustnicy, z układami ABS i ASC dostosowanymi do mokrych nawierzchni dróg. Tryb "Road" tymczasem optymalizuje reakcję przepustnicy, ABS oraz ASC pod suchy asfalt. Tryby Pro są dostępne jako wyposażenie dodatkowe dla motocyklistów goniących za osiągami: moc wrażeń zapewnią tryby "Dynamic" oraz "Dynamic Pro"

Bez kompromisów: opcje personalizacji.
Dla S 1000 R dostępne są dwa pakiety, każdy z nich grupuje różne opcje: Pakiet "Sport" obejmuje tryby jazdy Pro (Rain, Road + Dynamic, Dynamic PRO), DTC (Dynamic Traction Control), shift assistant oraz tempomat. Pakiet "Dynamic" składa się z elektronicznego zawieszenia DDC (Dynamic Dumping Control), podgrzewanych manetek, kierunkowskazów LED oraz spoilera silnika w kolorze owiewki. Dla S 1000R dostępny będzie również szeroki wybór części HP kierowany do ambitnych motocyklistów.

Silnik 
Rodzaj Chłodzony wodą/olejem, 4-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy, cztery tytanowe zawory na cylinder, dwa wałki rozrządu w głowicy
Średnica cylindra/skok tłoka 80 mm/49.7 mm
Pojemność 999 cm3
Moc znamionowa 118 kW (160 KM) przy 11,000 obr/min.
Maks. moment obrotowy 112 Nm przy 9,750 obr/min.
Stopień sprężania 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym/Cyfrowy system sterujący silnikiem z czujnikiem spalania stukowego (BMS-K+)
Kontrola emisji spalin Dwa 3-drożne katalizatory o obiegu zamkniętym, kontrola emisji zgodna z normą EU-4, elektronicznie sterowane zawory interferencyjne i sterowany zawór akustyczny w układzie wydechowym
Osiągi/Zużycie paliwa 
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 90 km/h 5.4 l/100 km
Zużycie paliwa przy stałej prędkości 120 km/h 5.6 l/100 km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa super i premium, o liczbie oktanowej 95-98 (czujnik spalania stukowego, moc znamionowa dla benzyny o LO 98).
Instalacja elektryczna 
Alternator 350 W
Akumulator Typ 12 V/9 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu 
Sprzęgło Wielotarczowe w kąpieli olejowej, sterowane mechanicznie, z układem Anti-Hopping
Skrzynia biegów 6-stopniowa o stałym zazębieniu ułożonym w jednej płaszczyźnie
Napęd Łańcuch
Zawieszenie/Hamulce 
Rama Rama mostkowa z odlewu aluminiowego, silnik stanowi część konstrukcji nośnej
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec upside-down, O 46 mm, regulowane tłumienie kompresji i odbicia
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Podwójny wahacz z odlewu aluminiowego, płynna regulacja tłumienia kompresji i odbicia
Skok zawieszenia przód/tył 120 mm/120 mm
Rozstaw kół 1439 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 98.5 mm
Kąt nachylenia główki ramy 65,4°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3.50 x 17"
Rozmiar obręczy, tył 6.00 x 17"
Opony, przód 120/70 R 17
Opony, tył 190/55 R 17
Hamulce, przód Dwie pływające tarcze, średnica 320 mm, grubość 5 mm, stałe zaciski cztertłoczkowe
Hamulce, tył Jedna tarcza, średnica 200 mm, grubość 5 mm, pływający zacisk jedno tłoczkowy
ABS BMW Motorrad Race ABS (częsciowo zinetegrowany), odłączalny
Wymiary/masy 
Długość 2057 mm
Szerokość (z lusterkami) 845 mm
Wysokość (bez lusterek) 1.228 mm
Wysokość siedzenia 814 mm
Długość łuku krokowego 1.805 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 207 kg
Masa sucha 2)  
Dopuszczalna masa całkowita 407 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 200 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 17.5 l
Rezerwa paliwa Około 4.0 l
 
1) Zgodnie z dyrektywą 93/93/WE ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany co najmniej w 90 procentach efektywnej pojemności zbiornika paliwa.
2) Masa własna bez płynów eksloatacyjnych.
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.