Ducati Multistrada 1200 D-AIR

Cena: 93 900 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
Ducati
Model
Multistrada 1200 D-AIR
Typ motocykla
sportowo turystyczny
Pojemność [cm3]
1198
Moc [KM]
160
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
łańcuch
Liczba miejsc
2

NAJNOWSZE ROZWIĄZANIA W DZIEDZINIE BEZPIECZEŃSTWA

Nowatorskie systemy bezpieczeństwa sprawiają, że Multistrada 1200 S Touring D|air® jest pierwszym motocyklem

łączącym w sobie inteligentny bezprzewodowy system z poduszkami powietrznymi zamontowanymi wewnątrz odzieży

Ducati D|air®.

To innowacyjne rozwiązanie, przygotowane przy współpracy z Dainese, napełnia poduszki w zaledwie 45 milisekund,

co sprawia że System D|air®, w razie potrzeby, optymalnie chroni wszystkie ważne organy zarówno kierowcy, jak i

pasażera Ducati Multistrada 1200 S.

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE MOTOCYKLA

- 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
- Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
- Ride by Wire
- Ducati Wheelie Control
- System bezkluczykowy (Hands-free)
- Kolorowy panel wskaźników TFT
- Tempomat (ECC)
- Podświetlane przełączniki na kierownicy
- Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
- Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
- Półaktywny system zawieszenia DSS Evo

Przygotowany do systemu antykradzieżowego oraz systemu D|air®

OBECNIE KAŻDA MULTISTRADA OBJĘTA JEST 4 LETNIĄ GWARANCJĄ!

SINIK

 
Typ Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność 1198,4 cm3
Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
Moc maksymalna 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
Maks. moment obrotowy 136 Nm przy 7500 obr/min

PRZENIESIENIE NAPĘDU

 
Skrzynia biegów 6-biegowa
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

PODWOZIE

 
Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przednie 48 mm widelec Sachs upside down z pełną regulacją. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension) Evo
Opona przednia Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Sachs. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension) Evo. Jednoramienny wahacz aluminiowy
Opona tylna Pirelli Scorpion Trail II 190/55 ZR17
Skok koła (przód - tył) 170 mm - 170 mm
Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS

WYMIARY I WAGA

 
Masa "sucha" 213 kg
Masa własna (z płynami) 236 kg
Wysokość siedzenia Z regulacją: 825 - 845 mm
Rozstaw osi 1529 mm
Pojemność zbiornika paliwa 20 l
Ilość miejsc Dwuosobowy

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

 
  4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
  Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
  Ride by Wire
  Ducati Wheelie Control
  System bezkluczykowy (Hands-free)
  Kolorowy panel wskaźników TFT
  Tempomat (ECC)
  Podświetlane przełączniki na kierownicy
  Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
  Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
  Półaktywny system zawieszenia DSS Evo
  Przygotowany do systemu antykradzieżowego oraz systemu D|air®

INTERWAŁY PRZEGLĄDOWE

 
  15 000 km lub 12 miesięcy

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJE

 
  Zużycie paliwa 4,9 l/100 km - CO2 = 115 g/km; Euro 4
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.