Ducati MULTISTRADA 1200 S

Cena: 83 900 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
Ducati
Model
MULTISTRADA 1200 S
Typ motocykla
sportowo turystyczny
Pojemność [cm3]
1198
Moc [KM]
160
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
łańcuch
Liczba miejsc
2

WYZNACZAMY GRANICE

Jazda Multistradą 1200 S wykracza poza wszelkie bariery kompromisu. Bezkonkurencyjna na asfalcie, idealna i

wygodna w długich podróżach, zaskoczy cię prowadzeniem na szutrach i zwinnością w mieście.

Dzięki silnikowi Ducati Testastretta DVT (ze zmiennymi fazami rozrządu desmo), najnowocześniejszemu

półaktywnemu zawieszeniu Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo oraz zaawansowanej elektronice, nie będziesz

miał wątpliwości co do wszechstronności tej multimaszyny. 

Ruszaj tam, gdzie tylko masz ochotę.

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE MOTOCYKLA

- 4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
- Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
- Ride by Wire
- Ducati Wheelie Control
- System bezkluczykowy (Hands-free)
- Kolorowy panel wskaźników TFT
- Tempomat (ECC)
- Podświetlane przełączniki na kierownicy
- Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
- Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
- Półaktywny system zawieszenia DSS Evo

Przygotowany do systemu antykradzieżowego

OBECNIE KAŻDA MULTISTRADA OBJĘTA JEST 4 LETNIĄ GWARANCJĄ!

 

SILNIK

 
Typ Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) DS, 2-cylindrowy w układzie L, 4 zawory na cylinder, rozrząd desmodromiczny, chłodzony cieczą
Pojemność 1198,4 cm3
Średnica x skok tłoka 106 x 67,9 mm
Moc maksymalna 117,7 kW (160 KM) przy 9500 obr/min
Maks. moment obrotowy 136 Nm przy 7500 obr/min

PRZENIESIENIE NAPĘDU

 
Skrzynia biegów 6-biegowa
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, z funkcją antyhoppingu, sterowane hydraulicznie

PODWOZIE

 
Rama Stalowa, rurowa, kratownicowa
Zawieszenie przednie 48 mm widelec Sachs upside down z pełną regulacją. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension) Evo
Opona przednia Pirelli Scorpion Trail II 120/70 ZR19
Zawieszenie tylne W pełni regulowany amortyzator Sachs. Elektronicznie regulowane tłumienie dobicia i odbicia oraz napięcia wstępnego z półaktywnym systemem DSS (Ducati Skyhook Suspension) Evo. Jednoramienny wahacz aluminiowy
Opona tylna Pirelli Scorpion Trail II 190/55 ZR17
Skok koła (przód - tył) 170 mm - 170 mm
Hamulec przedni 2 x 330 mm pół-pływające tarcze, radialnie montowane Brembo Monobloc 4-tłoczkowe zaciski Evo M50, radialna pompa hamulcowa. Bosch Cornering ABS
Hamulec tylny 265 mm tarcza, 2-tłoczkowy pływający zacisk, Bosch cornering ABS

WYMIARY I WAGA

 
Masa "sucha" 212 kg
Masa własna (z płynami) 235 kg
Wysokość siedzenia Z regulacją: 825 - 845 mm
Rozstaw osi 1529 mm
Pojemność zbiornika paliwa 20 l
Ilość miejsc Dwuosobowy

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE

 
  4 tryby jazdy (Sport, Touring, Urban, Enduro)
  Pakiet Bezpieczeństwa Ducati (Bosch cornering ABS + kotrola trakcji DTC)
  Ride by Wire
  Ducati Wheelie Control
  System bezkluczykowy (Hands-free)
  Kolorowy panel wskaźników TFT
  Tempomat (ECC)
  Podświetlane przełączniki na kierownicy
  Wszystkie światła LED z doświetlaniem zakrętów (DCL)
  Ducati Multimedia System (DMS) z modułem Bluetooth
  Półaktywny system zawieszenia DSS Evo
  Przygotowany do systemu antykradzieżowego

INTERWAŁY PRZEGLĄDOWE

 
  15 000 km lub 12 miesięcy

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJE

 
  Zużycie paliwa 4,9 l/100 km - CO2 = 115 g/km; Euro 4
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.