BMW R nineT Racer

Cena: 56 000 PLN
Pojazd nowy
Tak
Marka
BMW
Model
R nineT Racer
Typ motocykla
cruiser chopper
Rocznik
2017
Pojemność [cm3]
1170
Moc [KM]
110
Paliwo
benzyna
Skrzynia biegów
manualna
Napęd
wał kardana
Liczba miejsc
2
Spalanie
5,3 l. /100 km

BMW R nineT Racer. Niezachwiany. Dynamiczny. Chłodzony powietrzem.

Motocykl R nineT Racer pozwoli Ci ożywić epokę legendarnych supermotocykli. Daleki od obsesyjnego zamiłowania stylizacją retro, dążący raczej do idei dającego się łatwo dostosować motocykla wyposażonego w innowacyjne technologie i typową jakość BMW. Po schowaniu się za niską półowiewką, trzymając obie dłonie na niskiej kierownicy z podkurczonymi łokciami można poczuć pełną mocy pracę silnika bokser i usłyszeć jego nie dający się pomylić z niczym innym ryk. Jak już pewnie wiesz, tylko silny charakter może utrzymać się na optymalnej trasie ruchu. Zarówno na drodze jak i w życiu.

Styl na najszybszym pasie ruchu.

Nowy R nineT Racer o stylistyce inspirowanej erą motocykli sportowych lat 70. Wydłużone proporcje są widoczne w całej konstrukcji i stanowią obietnicę maksymalnego przyspieszenia. Wąską sylwetkę kształtują wyróżniająca się owiewka cafe racer, zbiornik i siedzenie. Duży rozstaw kół oraz umieszczona nisko i przesunięta do przodu kierownica uzupełniają obniżone, sportowe usytuowanie siedziska. A do tego umieszczone wysoko i przesunięte do tyłu podnóżki - prowadząc ten motocykl dosłownie leży się na nim. Białe elementy owiewek wyraźnie odróżniają się od ciemnych elementów napędowych i konstrukcyjnych. Nawet biegnące przez całą długość motocykla paski w sportowych barwach BMW zdają się ciągle zachęcać do kolejnego przyspieszenia.

Mocny silnik bokser do pogoni na trasie wyścigowej.

Technologie w R nineT Racer są równie godne zaufania i przydatne jak jego konstrukcja: jednostka napędowa i instalacja elektryczna dostarczają dreszczy już od premiery modelu R nineT. Jako pojazd nowoczesny, BMW R nineT Racer spełnia wymogi normy EU-4. Mocny, chłodzony powietrzem dwucylindrowy silnik w układzie bokser cechuje się pojemnością 1170 cm3 i mocą 110 KM (81 kW) dostarczaną w wysoce dynamiczny sposób nawet przy niskich prędkościach. Po prostu typowy bokser. Dzięki owiewce w stylu cafe racer i niskiemu umieszczeniu siedzenia jazda przez dłuższy czas z dużą prędkością jest przyjemnym przeżyciem. Dostępny w standardzie układ ABS i opcjonalny układ ASC sprawiają, że wyprowadzając tę pełną moc na ulicę możesz zawsze czuć się bezpiecznie. Dodatkowo wydech 2-w-1 w typowym dla cafe racerów układzie udowadnia, że technologia też nie musi się kryć.

Przyjemność z jazdy zależy od pozycji na motocyklu.

Sportowy i dynamiczny: w R nineT Racer uchwyty kierownicy są umieszczone nisko na górnej półce widelca. Umiarkowane przesunięcie pozwala chronić nadgarstki. Podnóżki z kolei zostały przesunięte do tyłu i do góry, aby zapewnić bardziej sportową pozycję na siedzeniu. Dodatkowo opcjonalne niestandardowe siedzenie kierowcy pozwala obniżyć jego pozycję z 805 do 795 mm. Tył siedziska kierowcy jest umieszczony nieznacznie wyżej niż przód. Zapewnia to odczuwalną ulgę dla pleców podczas dłuższych przejażdżek. Podobnie jest z dynamicznie zaprojektowaną wąską owiewką - w szczególności przy prędkościach powyżej 90 km/h.

Personalizacja w wielkim stylu.

R nineT Racer czerpie inspirację z minionych lat epoki sportów motorowych. Dlatego jest on przeznaczony tylko dla jednej osoby - kierowcy - całkowicie solo i purystycznie. Jest zbudowany zgodnie ze swoim przeznaczeniem - co widać. Aby przekształcić go w maszynę dwuosobową, należy zamontować dodatkową ramę siedziska pasażera. Jest to jedna z kilku opcji sprawiających, że Twój motocykl może wyglądać dokładnie tak, jak chcesz. Gama oferowanego przy zakupie customowego wyposażenia obejmuje między innymi dwa aluminiowe zbiorniki paliwa, szprychowane koła, a nawet obniżone zawieszenie. Motocykl można wzbogacić o oryginalne akcesoria BMW, takie jak wykonane z włókna węglowego dodatki z serii HP czy sportowy tłumik HP. BMW R nineT Racer jest również przygotowany do montażu specjalnie wytwarzanych części, takich jak nowe elementy obrabiane maszynowo. To dlatego, że ten motocykl wręcz uwielbia lubiące dłubać w mechanizmach dłonie, prawie tak samo jak zdecydowany ruch manetką gazu.

 

 

BMW R nineT Racer

Silnik 
Rodzaj Chłodzony powietrzem/olejem czterosuwowy silnik typu Boxer, dwa wałki rozrządu, cztery promieniście ułożone zawory na cylinder, centralnie montowany wałek wyrównawczy
Średnica cylindra/skok tłoka 101 mm x 73 mm
Pojemność 1170 cm3
Moc znamionowa 81 kW (110 KM) przy 7750 obr/min.
Maks. moment obrotowy 116 Nm przy 6000 obr/min.
Stopień sprężania 12.0 : 1
Sporządzanie mieszanki/sterowanie silnikiem Elektroniczny wtrysk w kanale wlotowym
Norma emisji spalin 3-drożny katalizator o obiegu zamkniętym, spełnia normę emisji EU-4
Osiągi/Zużycie paliwa 
Prędkość maksymalna Ponad 200 km/h
Zużycie paliwa wg WMTC na 100 km 5,3 l
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, liczba oktanowa 95-98 (podane osiągi przy LO 98)
Instalacja elektryczna 
Alternator Alternator trójfazowy 720 W
Akumulator Typ 12 V/14 Ah, bezobsługowy
Przeniesienie napędu 
Sprzęgło Sprzędło jednotarczowe, suche, hydrauliczne
Skrzynia biegów Sześciostopniowa skrzynia biegów o stałym zazębieniu, śrubowe koła zębate
Napęd Wał napędowy
Zawieszenie/Hamulce 
Rama Trzy-częściowa rama składająca się z jednej przedniej i dwóch tylnych części, silnik i skrzynia biegów jako element przenoszący obciążenie, siedzenie oraz rama z podnóżkami dla pasażera jako akcesorium dodatkowe.
Mocowanie/Zawieszenie przedniego koła Widelec teleskopowy, średnica 43 mm
Mocowanie/Zawieszenie tylnego koła Odlewane z aluminium jednoczęściowy widelec z wahaczem BMW Motorrad Paralever; Rozpórka centralna, wstępne napięcie ustawiane bezstopniowo za pomocą klucza hakowego, ustawiane tłumienie siły dobicia
Skok zawieszenia przód/tył 125 mm/120 mm
Rozstaw kół 1491 mm
Wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 103,9 mm
Kąt nachylenia główki ramy 63,6°
Koła Odlew aluminiowy
Rozmiar obręczy, przód 3,50 x 17″
Rozmiar obręczy, tył 5,50 x 17″
Opony, przód 120/70 R 17
Opony, tył 180/55 R 17
Hamulce, przód Dwie tarcze, średnica 320 mm, zaciski 4-tłoczkowe
Hamulce, tył Jednotarczowe, z pływającym, dwutłoczkowym zaciskiem; średnica tarczy 265 mm
ABS BMW Motorrad ABS w standardzie
Wymiary/masy 
Długość 2105 mm
Szerokość (z lusterkami) 920 mm
Wysokość (bez lusterek) 1105 mm
Wysokość siedzenia 805 mm
Długość łuku krokowego 1785 mm
Masa bez obciążenia, gotowość do jazdy, pełny zbiornik paliwa 1) 220 kg
Dopuszczalna masa całkowita 430 kg
Dopuszczalne obciążenie (z wyposażeniem standardowym) 210 kg
Użytkowa pojemność zbiornika paliwa 17 l
Rezerwa paliwa Około 3,5 l
Wyposażenie 
Wyposażenie standardowe BMW Motorrad ABS, Nowy prędkościomierz oraz obrotomierz z wielofunkcyjnym wyświetlaczem, Regulowane dźwignie sprzęgła i hamulca, Gniazdko
Opcje dodatkowe Aluminiowy zbiornik paliwa, Aluminiowy zbiornik paliwa ze spoiną, Podgrzewane manetki, Kontrola trakcji ASC, Kierunkowskazy LED, Koła szprychowe
 
1) Zgodnie z dyrektywą 93/93/WE ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi, zatankowany co najmniej w 90 procentach efektywnej pojemności zbiornika paliwa.
wczytuje...
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.